خرید داکت اسپلیت در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت
خرید داکت اسپلیت در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت

خرید داکت اسپلیت در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت

خرید داکت اسپلیت در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت : در حقیقت داکت اسپلیت همان کولرگازی است که از ظرفیت 18000 به بالا تولید میشود و با بهره گیری ازالکترو فن قوی تر در پنل داخلی امکان کانال کشی در سقف یا دیوار کاذب را مهیا می سازد.

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت از 2 بخش یونیت خارجی و یونیت داخلی تشکیل شده که یونیت خارجی آن باید در ارتفاع و فاصله افقی متناسب با ظرفیت و نوع آن نصب شود تا کارایی مناسب را داشته باشد.

داکت اسپلیت در 2 نوع اینورتردار و معمولی تولید می شوند. در داکت اسپلیت اینورتر دار، توان و قدرت کارکرد دستگاه با توجه به دمای ست شده و دمای حسگر داخل مشخص می شود. به این ترتیب که فرمان ارسالی از ترموستات به اینورتر سبب تغییر فرکانس برق ورودی به کمپرسور میشود و تعداد دور و قدرت کمپرسور نیز بسته به نیاز محیط متفاوت خواهد بود.

استفاده داکت اسپیلیت اگر برای تمام فضاهای واحد، دریچه مستقل پیش‌بینی شود و از بهره وری سیستم کم نکند، به معماری داخلی واحدها کمک شایانی می کند و انتخاب بهتری نسبت به اسپیلت است.

خرید داکت اسپلیت در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت
خرید داکت اسپلیت در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت

خرید داکت اسپلیت در قرچک

به طور کلی داکت اسپلیت می تواند گزینه مناسبی برای تهویه مطبوع محل زندگی یا کار شما باشد. بنابراین اگر قصد خرید داکت اسپلیت در قرچک را دارید، باید با مدل های مختلف آن آشنا شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر خرید داکت اسپلیت در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت با کارشناسان حامی تهویه تماس حاصل فرمایید.

با سپاس از اعتماد شما همشهریان گرامی ، شرکت حامی تهویه ارائه دهنده انواع مدل های داکت اسپلیت در ظرفیت های مختلف به شما همشهریان عزیز می باشد. فروشگاه اینترنتی حامی تهویه تمامی مشخصات ، اطلاعات فنی ، تصاویر و قیمت داکت اسپلیت در انواع مختلف را جهت بررسی و  در اختیار همشهریان محترم قرار داده است.

خرید داکت اسپلیت در ورامین

خرید داکت اسپلیت در ورامین با بهترین قیمت از فروشگاه و نمایندگی حامی تهویه با گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی

دریافت مشاوره رایگان حق شما می باشد. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر  خرید داکت اسپلیت در قرچک ورامین پیشوا پاکدشتبا ما تماس گرفته و یا بصورت حضوری پذیرای شما همشهریان هستیم.

قیمت داکت اسپلیت با برند های معتبر موجود در بازار ایران را میتوانید با یک تماس ساده و یا مراجعه حضوری به دفتر حامی تهویه بدانید!

خرید داکت اسپلیت در پیشوا

دستگاه های داکت اسپلیت در برندهای مختلف دارای شرایط گارانتی متفاوت هستند که تماما توسط پرسنل مجاز حامی تهویه نصب و گارانتی می شوند. معمولا دستگاه های داکت اسپلیت دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت قطعات می باشند.

با سپاس از اعتماد شما همشهریان گرامی ، شرکت حامی تهویه ارائه دهنده انواع مدل های داکت اسپلیت در ظرفیت های مختلف به شما همشهریان عزیز می باشد. فروشگاه اینترنتی حامی تهویه تمامی مشخصات ، اطلاعات فنی ، تصاویر و قیمت داکت اسپلیت در انواع مختلف را جهت بررسی و خرید در اختیار همشهریان محترم قرار داده است.

خرید داکت اسپلیت در پاکدشت

یکی از مزایای داکت اسپلیت قابلیت نصب کویل آبگرم در جلو و یا پشت دستگاه می‌باشد که در فصل زمستان به جای استفاده از heat pump خود دستگاه می‌توان آب گرم تولید شده در پکیج‌های خانگی یا موتور خانه مرکزی وارد کویل نصب شده نمود و با عبور هوا از روی این کویل از گرمایش آن در فصل زمستان استفاده کنید که این کار موجب حذف رادیاتورها و یا فن کویل ‌ها می‌شود.

راهکارهای نگهداری:

  1. تأمین برق با کنترل‌های مناسب
  2. سرویس و شستشوی سالیانه کندانسور دینه شوی فصلی فیلترها
  3. نصب سایه بان برای یونیت خارجی
  4. هواگیری کویل آب گرم در فصل زمستان
  5. بررسی عملکرد دستگاه، برزنت‌ها و عایق لوله‌ها
دریافت مشاوره رایگان حق شما می باشد. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر خرید داکت اسپلیت در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت با ما تماس گرفته و یا بصورت حضوری پذیرای شما همشهریان هستیم.

مزایای خرید داکت اسپلیت

  1. عدم اشغال فضای زیاد
  2. کاربرد دوگانه سرمایش و گرمایش
  3. عدم وجود لوله کشی آب سرمایش و گرمایشی در ساختمان
  4. حذف سیستم چیلر، برج خنک کننده، موتور خانه مرکزی، رادیاتورها و لوله کشی های مربوطه
  5. سیستم تهویه مطبوع مجزا برای هر واحد
  6. امکان استفاده از هوای تازه (Fresh Air) در صورت نیاز
  7. هزینه های اولیه پایین تر
  8. حذف رطوبت از فضا و فیلتراسیون هوا و کاهش آلودگی و بیماری
  9. امکان نصب در ساختمان های با کاربری های متفاوت اداری ، تجاری ، مسکونی ، تفریحی و …
  10. امکان استفاده از سیستم گرمایش با کویل آبگرم
  11. حذف کانال کشی هایی عمومی در ساختمان و استفاده بهینه از زیر بنای ساختمان
  12. نصب داکت اسپلیت برای فضاهای وسیع با کاربری متنوع
  13. قرار گرفتن دستگاه در دیوار یا سقف کاذب و عدم رویت آن در ساختمان
  14. راه اندازی و کاربری آسان داکت اسپلیت ها
  15. قابلیت برنامه ریزی های هفتگی و ماهانه در برخی مدل ها
  16. طول عمر مناسب داکت اسپلیت

خرید داکت اسپلیت در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت توسط شرکت حامی تهویه

شرکت حامی تهویه به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و با تجربه در زمینه تهویه مطبوع و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، داکت اسپلیت را به عنوان یکی از محصولات اصلی خود عرضه می‌کند. این دستگاه‌ها با کیفیت بالا و تکنولوژی مدرن، به کاربران این امکان را می‌دهند تا در هر فصلی از سال، در منازل و محل کار خود راحت و راضی باشند.

از آنجایی که مناطق قرچک، ورامین، پیشوا و پاکدشت از جمله مناطقی هستند که نیاز به سیستم‌های تهویه مطبوع دارند، حضور شرکت حامی تهویه در این مناطق و ارائه داکت اسپلیت به مشتریان در این مناطق اهمیت بسیاری دارد. این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی، توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند و به یکی از معتبرترین شرکت‌های صنعت تهویه مطبوع در این منطقه تبدیل شود.