خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا
خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا

خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا

خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا : امروزه کولر های گازی یا اسپلیت یونیت ها یکی از پرطرفدارترین و متداول ترین تجهیزات تهویه مطبوع بوده که برای تأمین سرمایش (و بعضاً همراه با گرمایش) در محیط های مختلف مسکونی، اداری و … مورد استفاده گسترده قرار می گیرند.

شرکت حامی تهویه یکی از بهترین مراکزی است که می‌توانید برای خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا مراجعه کنید. این شرکت با داشتن تجربه و تخصص در زمینه تهویه مطبوع، انواع کولر گازی با کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین با داشتن تیم فنی مجرب و خدمات پس از فروش قوی، این شرکت می‌تواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند و آنها را در انتخاب و نصب کولر گازی مناسب برای منزل یا محل کارشان راهنمایی کند.

خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا از شرکت حامی تهویه

شرکت حامی تهویه با سابقه‌ای بیش از ۱۵ سال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش کولرهای گازی در منطقه ورامین قرچک پاکدشت پیشوا فعالیت می‌کند. این شرکت به عنوان نماینده رسمی برندهای معتبر کولر گازی در خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا محسوب می‌شود و با تیمی مجرب از متخصصین در زمینه نصب و تعمیرات، خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا
خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا


 تیم فنی شرکت حامی تهویه با تجربه و دانش فنی بالا در زمینه کولرهای گازی آماده است تا بهترین محصول را برای نیازهای شما پیشنهاد دهد. آن‌ها با بررسی مساحت و محیط مورد نظر، بهترین انتخاب را برای شما انجام خواهند داد.

تیم نصب شرکت حامی تهویه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با رعایت استانداردهای فنی، کولر گازی را در محل مورد نظر شما نصب می‌کند. این امر باعث می‌شود که کولر گازی به بهترین شکل ممکن عمل کند و به شما راحتی و خنکی مد نظر را بدهد.

 شرکت حامی تهویه پس از نصب کولر گازی، خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا پس از فروشی را ارائه می‌دهد. اگر در طول زمان نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات داشتید، تیم فنی شرکت آماده است تا با سرعت و کارآیی مورد نیاز شما را برآورده کند.


اگر به دنبال خرید خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا با کیفیت و خدماتی مطمئن هستید، به شرکت حامی تهویه در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا مراجعه کنید و از تجربه‌ی حرفه‌ای این شرکت بهره‌برداری کنید.

 

مزایای کولر گازی نسبت به کولر آبی :

کولر گازی و اسپلیت نسبت به کولر آبی دارای مزیت های زیادی است از جمله :

  • خنکی مطبوع تر
  • امکان تصفیه هوای داخلی و جذب ذرات و آلودگی های معلق در هوا
  • تأمین سریع تر دمای هوای دلخواه
  • قابلیت استفاده و بهره برداری در آب و هوای گرم و مرطوب
  • عدم نیاز به مصرف روزانه صدها لیتر آب
  • امکان تنظیم دمای هوای خنک خروجی
  • امکان تأمین گرمایش در مدل های مختلف
  • عدم نیاز به اجرای کانال کشی حجیم کولرهای آبی
  • کارکرد بی صدا
  • طراحی شیک و زیبا

انواع کولر گازی یا اسپلیت :

کولر گازی یا اسپلیت دارای انواع مختلفی است که مهم ترین آنها عبارتند از :

  • کولرگازی پنجره ای
  • اسپلیت دیواری
  • داکت اسپلیت
  • اسپلیت ایستاده (در ظرفیت های 40000 تا 90000 بی تی یو)
  • کولرهای گازی پرتابل که نیازی به کندانسور بیرونی ندارند و صرفا برای ظرفیت های 7000 تا حداکثر 12000 بی تی یو و در مکان هایی با متراژ حداکثر 10 متر مربع استفاده می شوند.

 

خرید کولر گازی در ورامین :

کولر گازی در 2 نوع اینورتر دار و معمولی می باشد. شاید خیلی ها ندانند که تفاوت کولرگازی اینورتر و معمولی در چیست. یکی از مهم ترین تفاوت های کولرگازی معمولی و اینورتر در قیمت آن است، به طور معمول کولرگازی اینورتر دار قیمت بالاتری نسبت به کولرگازی معمولی دارد.

در وبسایت مرجع و فروشگاهی حامی تهویه، اطلاعات فنی و قیمت های تضمینی انواع مدل های کولرگازی و اسپلیت، از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت داشتن حس خوب خرید از حامی تهویه ارائه گردیده است. شما همشهریان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کولرگازی در ورامین میتوانید از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به دفتر فروش حامی تهویه اقدام کنید.

خرید کولر گازی در قرچک :

حامی تهویه، نمایندگی کولرگازی در قرچک با ارائه خدمات مشاوره ‌قبل از خرید و ارسال اختصاصی به همراه نصب در محل موردنظر شما این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا قبل از خرید از تمام گزینه‌های موجود در بازار مطلع شده و انتخابی آگاهانه داشته باشند. تمامی محصولات ارائه شده در حامی تهویه به بهترین قیمت ارائه شده و اورجینال هستند. با خرید کولرگازی در قرچک از حامی تهویه آگاهانه خرید کنید و آن را آماده به کار در منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

به متخصصان «حامی تهویه» به منظور مشاوره، فروش کولرگازی، سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی و اسپیلت در قرچک و حومه اعتماد کنید.

خرید کولر گازی در پاکدشت :

بهتر است بدانید که کولر گازی اسپلیت مشابه یخچال عمل می‌کند. به این معنا که هوای گرم محیط را می‌گیرد، دمای آن را کاهش می‌دهد و هوای سرد را به محیط می‌دهد. تمامی این مراحل در 2 بخش مجزای کولر گازی و لوله متصل کننده آن‌ها اتفاق می افتد.

حامی تهویه با دارا بودن کادری مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات به کلیه همشهریان محترم می باشد. هدف ما آسایش و ارائه بهترین خدمات در جهت مشاوره، فروش کولرگازی، سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی و اسپیلت در پاکدشت می باشد و برای رسیدن به اهدافمان که ارائه بهترین خدمات است از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

خرید کولر گازی در پیشوا :

یکی از مشکلاتی که در خرید کولر گازی رخ می‌دهد، عدم تناسب کولرگازی با اندازه اتاق است. یا به محض روشن کردن اسپلیت، خانه به فریزر تبدیل می‌شود. یا بالاترین درجه کولر نهایتا مانند یک پنکه قدیمی تنها هوا را جابه‌جا می‌کند و خبری از هوای خنک نیست! برای این‌که شما هم بعد از خرید کولرگازی در پیشوا با این مشکل مواجه نشوید، بهتر است با حامی تهویه تماس بگیرید تا چند دقیقه مشاوره رایگان مهمان ما باشید.

کولرهای گازی از ساده‌ترین و ارزان ترین تا گران‌ترین آنها، هرکدام ویژگی‌هایی دارند که توجه به آن‌ها می‌تواند شما همشهریان عزیز را به بهترین محصول مطابق با نیازتان برساند. جهت ثبت درخواست خرید کولرگازی با شماره تلفن 09120250276 تماس بگیرید و یا در شبکه های مجازی برایمان پیغام بگذارید.

گارانتی و خدمات پس از فروش :

حامی تهویه با سال ها سابقه خدمات، ارائه دهنده خدمات نصب و راه اندازی کولرگازی، تعمیرات کولزگازی، سرویس سالیانه کولرگازی و لوله کشی توکار در کل استان تهران خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا می باشد.

پس از تحویل کولر گازی گری خریداری شده در نمایندگی کولر گازی حامی تهویه، به هیچ عنوان به بسته بندی آکبند دستگاه دست نزنید. در واقع اولین اقدام شما باید تماس بامرکز خدمات نصب مجاز حامی تهویه توسط شماره تلفن های درج شده در وبسایت جهت انجام عملیات نصب، بهره برداری و گارانتی دستگاه باشد.

 

جهت خرید انواع کولر گازی با حامی تهویه در ارتباط باشید :
مدیر فروشمهندس میکائیلی

راه های ارتباطی:

  شماره موبایل :

76 02 025 0912

021-36111126

021-36111127

 
آدرس قرچک روبروی اداره برق دفتر فنی مهندسی حامی


از آنجا که کولر گازی یکی از ابزارهای اساسی در تهویه مطبوع است، انتخاب و خرید آن نیاز به دقت و توجه دارد. شرکت حامی تهویه با داشتن تنوع در برندهای مختلف و انجام مشاوره‌های لازم، به مشتریان خود کمک می‌کند تا کولر گازی مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنند و از کیفیت و عملکرد بالای آن لذت ببرند. بنابراین، اگر شما هم در منطقه خرید کولر گازی در ورامین قرچک پاکدشت پیشوا هستید و به دنبال خرید کولر گازی هستید، می‌توانید به شرکت حامی تهویه مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ای و کیفیت بالای آنها بهره مند شوید.