سرویس کولرگازی در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت

سرویس کولرگازی در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت

به دنبال راحتی و خنکایی در تابستان هستید، حامی تهویه آماده خدمت رسانی به شما در مناطق قرچک، ورامین و پیشوا است. با سرویس کولرگازی حامی تهویه، تضمین می‌کنیم که تابستان شما بهترین و خنک‌ترین فصل سال خواهد بود. با ما تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.

نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی

سرویس کولرگازی در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت : با توجه به گرم شدن هوا، استفاده از کولرگازی و سرویس آن یک دغدغه بسیار مهم است که برای همه خانواده ها به وجود می آید. خیلی از شهرهای ایران مثل تهران، ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت و… برای مقابله با گرما از کولر گازی استفاده می کنند و به همین خاطر نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی در محل حائز اهمیت است.

سال‌ هاست که برای رهایی از گرمای طاقت فرسای تابستان از روش‌های گوناگونی استفاده می شود و حدود 100 سالی می شود که کولرها وارد خانه های مردم شده است. کولرهای آبی و گازی، انواع اسپیلت‌ها، از انواع کولرها به شمار میروند که ما مورد استفاده قرار می‌دهیم تا در فصل تابستان از خنکی لذت‌بخش آن استفاده کنیم!

یکی از انواع کولرها کولر گازی است که در انواع برندها و مدل‌های مختلف به تولید می رسند و روز به روز هم در کیفیت‌ها، نوع و اشکال مختلف تغییر پیدا می کنند.

سرویس کولرگازی در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت
سرویس کولرگازی در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت

سرویس کولرگازی در قرچک :

سرویس کولرگازی در قرچک از مواردی است که باید توسط همشهریان عزیز جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی بصورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر بیشتری داشته باشد.

متاسفانه فرهنگ استفاده در زمینه نگهداری از کولر گازی هنوز بصورت صحیح جا نیافتاده است. تا جایی که شاهد این هستیم سرویس کردن این دستگاه ها گاها چندین سال به تاخیر می افتند و این امر منجر به خسارت های ثانویه به کولرگازی می شود.

بنابراین حامی تهویه در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کند که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص (حداقل هر شش ماه یک بار) انجام دهید تا سلامت دستگاه خود را ضمانت کرده باشید و به درستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهد در امان خواهید بود.

سرویس کولرگازی در ورامین :

با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی و زندگی های امروزی، استفاده از کولر گازی (اسپیلت) و دستگاه هایی از این دست بسیار کمتر شده است. این موضوع تنها شامل کولرها نمی شود و همچنین استفاده از بخاری های گازی یا برقی به علت خطرات جانبی که ایجاد می کنند در ساختمان های مسکونی بسیار کاهش یافته است است. با توجه به این موضوع، استفاده از کولرهای گازی بافزایش یافته و خانواده ها به سمت آن پیش رفته اند.

اگر سالیانه یکبار بخواهید سرویس کولر گازی در ورامین را انجام دهید دستگاه به مشکل بر می‌خورد. برای اینکه از سلامت دستگاه خود مطمئن شوید باید هر شش ماه یکبار کولر گازی خود را سرویس کنید. اما توجه داشته باشید که سرویس کولر گازی را هر شخصی نمی‌تواند انجام دهد و برای این کار لازم است حتماً از یک تیم متخصص کمک بگیرید. برای سرویس کولر گازی خود در ورامین روی ما حساب کنید!

سرویس کولرگازی در پیشوا :

سرویس کولر گازی در پیشوا و سرویس اسپلیت جرو خدماتی است که در صورت انجام توسط سرویس کار کولر گازی مجرب و متخصص، علاوه بر افزایش طول عمر کولر گازی، موجب بهبود عملکرد کولر گازی در فصول گرم سال می‌شود.

برای سرویس کولر گازی در پیشوا، پیشنهاد میکنیم زمانی مشخص در سال تعیین کنید تا به صورت دوره‌ای امر سرویس انجام شود؛ البته در صورتی که از گرمایش کولر گازی نیز استفاده میکنید، پیشنهاد می‌کنیم، سالیانه 2 مرتبه سرویس کولر گازی را انجام دهید.

سرویس کولرگازی در پاکدشت :

سرویس کولرگازی در پاکدشت یکی از مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن داشت. سرویس کولر گازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمربیشتری داشته باشد.

تعداد زیادی از متخصصان باتجربه و کاربلد در حامی تهویه جهت خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز حاضر هستند. این متخصصان در سراسر تهران خدمات متنوعی از نصب کولر، نصب اسپیلت، نصب کولر گازی پرتابل، نصب کولر گازی ایستاده، تعمیر انواع کولر،سرویس کولرهای منازل و دفاتر محل کار در مناطق مختلف تهران، سرویس کولرهای گازی اسپیلت و … ارائه می‌دهند.

 

فواید سرویس کولر گازی در محل :

  1. رعایت اصول بهداشتی
  2. افزایش عمر مفید دستگاه
  3. کاهش مصرف برق دستگاه
  4. افزایش راندمان و خنک کنندگی دستگاه

دلایلی انتخاب “حامی تهویه” برای سرویس کولر گازی :

  • فرآیند ثبت سفارش تا زمان رسیدن اولین تعمیرکار به محل شما معمولا کمتر از 15 دقیقه طول می کشد.
  • امکان سفارش از طریق روش های محتلف: وبسایت، کانال تلگرام، تماس تلفن، مراجعه حضوری و حتی واتساپ
  • پشتیبانی حامی تهویه همیشه همراه شماست! اگر حین سرویس کولر یا بعد از آن مشکلی برای شما پیش آمد می توانید مطمئن باشید که شکایت شما توسط نیروهای متعهد حامی تهویه پی گیری خواهد شد.
  • تعمیرکاران باتجربه و کاربلد که امتحان خود را پس داده اند!

مراحل سرویس کولر گازی در محل توسط حامی تهویه :

  1. شستشوی پنل داخلی
  2. شستشوی پنل خارجی
  3. شستشوی فیلترها
  4. سرویس سالیانه اسپیلت و کولر گازی
  5. تست آمپر دستگاه
  6. تست مقدار گاز
  7. انجام شارژ گاز کولر گازی در صورت نیاز
  8. شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی
  9. شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر
  10. نشت‌یابی و شارژ گاز
  11. تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی

امیدواریم این مطلب که پیرامون سرویس کولر گازی در ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت (سرویس اسپلیت)، سرویسکار کولر گازی، هزینه سرویس کولر گازی، نحوه ثبت درخواست سرویس کولر گازی بود، برای شما مفید واقع  شده باشد. اگر مایل به سرویس کولر گازی خود هستید، می‌توانید درخواست خود را به رایگان از طریق تماس تلفنی ثبت کنید و بهترین سرویسکار کولر گازی و اسپیلت را بیابید.

اطلاعات تماس

09120250276

021-36111126
021-36111127

قرچک، روبروی اداره برق، دفتر فنی مهندسی حامی

سرویس کولرگازی در قرچک ورامین پیشوا پاکدشت توسط شرکت حامی تهویه

شرکت حامی تهویه با برخورداری از تیم متخصص و مجرب، به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات سرویس کولرگازی در منطقه قرچک ورامین پیشوا پاکدشت شناخته می‌شود. این شرکت با استفاده از تجهیزات بروز و فناوری‌های پیشرفته، به صورت دقیق و حرفه‌ای سرویس دهی و نگهداری انواع کولرگازی را انجام می‌دهد. با توجه به دقت و تخصص کارکنان این شرکت، مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که کولرگازی‌هایشان به بهترین شکل ممکن خدمت رسانی می‌شوند.

همچنین، از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت حامی تهویه می‌توان به نصب و راه‌اندازی انواع کولرگازی، تعمیرات و خدمات پس از فروش اشاره کرد. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های این حوزه تبدیل شود.