فروش کولر گازی در قرچک 09120250276

فروش کولر گازی در قرچک

بهترین راه برای راحتی وخنکی محیط استفاده از کولرگازی است.

هوا کیفیت زندگی ما را تحت تاثیر قرار میدهد ودر فصل های گرم سال یکی از ابزار های اصلی برای مقابله با گرما وایجاد ارامش وخنکی محیط استفاده از کولر گازی است.

فروش کولر گازی در در قرچک یا ارائه انواع ومدل های متنوع به ما امکان می دهد تا انتخابی مناسب را برای خانه دفتر کار یا فضاهای تجاری داشته باشیم.

توضیحات کولر گازی

فروش کولر گازی در قرچک

کولرگازی یک سیستم خنک کننده است که برای خنک کردن هوا وحفط آرامش در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه ها با استفاده از فرایند فشرده سازی گاز وتبخیر سریع ان هوا را خنک می کنند واز تغییرات نامطلوب دما جلوگیری می کنند.کولر گازی ها در انواع مختلفی از جمله اسپلیت،پنجره ای،سقفی،ومتحرک عرضه می شوند.

فروش کولر گازی در قرچک
فروش کولر گازی در قرچک

نکات مهم انتخاب و خرید کولر گازی

فروش کولر گازی در قرچک

امروزه برای رساندن دمای محیط به دمای آسایش از تجهیزات جدیدی جهت سرمایش وگرمایش در فصول مختلف سال استفاده می شود.یکی از این تجهیزات مهم وپیشرفته کولر گازی واسپلیت ها هستند.

عبارت تهویه مطبوع یعنی کنترل وتنظیم دما و رطوبت به همراه کاهش گرد وغبار که وظیفه کولر گازی و اسپلیت ها می باشد. به همین علت امروزه تجهیزاتی مانند انواع کولرهای گازی واسپلیت دیواری چرتابل ایستاده وپنجره ای مورد استفاده بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

پاارامتر های بعدی برای خرید کولر گازی توجه به معمولی یا اینورتر بودن عملکرد کمپرسور یا موتور دستگاه است کولر گازی های مدرن از تکنولوژی موتور های با دور متغیر به نام اینورتر استفاده می کنند که نتیجه ان کنترل بهتر دما وکاهش مصرف برق است.

به طور کلی کولر گازی یا اسپلیت ها یکی از زیر مجموعه  های تجهیزات تهویه مطبوع بوده که توسط انرژی الکتریکی وهمراه با گاز مبرد کار می کند ولی از نظر اجزا تشکیل دهنده وسیستم سرمایشی کولر گازی مستقل است.

به طور کلی تمامی کولر های گازی براساس سیکل تبرید تراکمی کار می کنند به گونه ای که ابتدا مایع مبرد در بخش در بخش بیرونی یا پنل بیرونی کولر گازی خنک می شود و از طریق لوله مسی به شیر انبساطی منتقل شده و از انجا به صورت گاز مبرد برای جذب گرمای محیط وارد کویل پنل داخلی می گردد.

هوای داخل نیز پس از عبور از میان کویل های پنل داخلی گرمای خود را به ماده مبرد می دهدوتبدیل به هوای خنک ودلپذبر شده وموجب اسایش ورفاه ساکنین می گردد.

نحوه عملکرد کولر گازی در حالت سرمایش

نحوه عملکرد کولر گازی در حالت سرمایش به این صورت است که مبرد داخل کمپرسور متراکم می شود وبا فشار به سمت کندانسور می رود سپس در کندانسور گرما را از دست می دهد وتبدیل به مایع می گردد.

درادامه نیز مایع خارج شده از کندانسور از لوله مویی عبور می کند و افت فشار شدید پیدا می کند. مبرد در نتیجه این افت فشار دمای ان به شدت کاهش می یابد وبه سمت ورودی اوپراتور کولر گازی اسپلیت می رود.

خرید کولر گازی

قدم اول برای خرید کولر گازی باید توجه به  ابعاد محل نصب دستگاه وظرفیت سرمایش کولر گازی باشد زیرا همانطور که می دانیداین کولر ها در انواع مختلف با ظرفیت های سرمایش گرمایش و هوادهی متفاوتی تولید و عرضه می شود .

شما قبل از اقدام به خرید کولر گازی باید ابتدا متراژوکاربری محیط مورد نظر خود را داشته باشید تا بتوانید انتخاب صحیح و درستی در مدل وظرفیت برودتی با قیمت مناسب داشته باشید.سپس مواردی مانند میزان انرژی ویژگی ها برند ومزایای کولر گازی مربوطه باید مورد بررسی قرار گیرد.

میزان مصرف برق کولرگازی

همانطور که می دانید به دلیل عملکرد کمپرسور کولرگازی این تجهیز مصرف برق قابل توجهی دارد.شرکت های معتبر سازنده کولر گازی توانسته اند با استفاده از کمپرسور های نسل جدید اینورتر تا حدی مصرف انرژی کولر گازی را کاهش دهند. اما همچنان برخی معتقدند که کولر گازی از مصرف برق نسبتا بالایی برخوردار است.

کاهش میزان مصرف برق در کولر های گازی به عوامل متعددی بستگی دارد برای کنترل مصرف برق کولر گازی می توان از دستورالعمل های زیر استفاده نمود.

مهم ترین راه کاهش مصرف برق در کولر های گازی تنظیم دمای دستگاه بین 24تا26 درجه سانتی گراد است

هنگامی که دمای هوای خارج از محیط چندان گرم نباشد می توان از مود فن دستگاه بهره گرفت.

در این حالت تنها فن کولر گازی فعالیت دارد و بدون عملکرد کمپرسور گردش هوای محیط صورت میگیرد.

سرویس سالانه و به موقع کولر گازی نیز در راندمان دستگاه و کاهش مصرف برق آن تاثیر بسزایی دارد.

نصب اصولی پنل داخلی کولر گازی در ارتفاع 2/2متری از کف محل و رعایت فاصله استاندارد بین یونیت خارجی وپنل داخلی کولر ها از عوامل تاثیر گذار در بهبود عملکرد وکاهش مصرف برق دستگاه است.

باز بودن درب وپنجره ها باعث می شود که کولر گازی برای خنک نمودن محیط فعالیت بیشتری داشته باشد واین امر به افزایش مصرف برق ان منجر خواهد شد.

نهایتا اینکه خاموش کردن دستگاه کولر گازی در زمان خالی بودن مکان مورد استفاده نیز باعث عدم افزایش مصرف برق خواهد شد.

کولر گازی با مزایا و امکانات بی شماری که به ما ارائه می دهد یکی از ابزار های ضروری در تامین راحتی وخنکی در فصل های گرم است.

با توجه به نیاز ها و محیط مورد استفاده خود می توانید از بین مدل ها وانواع مختلف کولر گازی یکی را انتخاب کنید همچنین در هنگام خرید کولر گازی به معایب و محدودیت های هر مدل توجه کنید تا بهترین خرید را برای خود داشته باشید.

فروش کولر گازی در قرچک
فروش کولر گازی در قرچک