نمایندگی کولر گازی asr در باقرشهر
نمایندگی کولر گازی asr در شهرری 09120250276

نمایندگی کولر گازی asr در شهرری

ما به عنوان نماینگی رسمی کولرگازی asrبا افتخار محصولات برتر وکیفیت بالای این برند معتبر را به شما عزیزان ارائه می دهیم درنمایندگی ما تمام تلاشمان را برای ارائه خدمات حرفه ای و براورده کردن نیاز های شما می کنیم.

چرا باید برای خرید کولرگازی خود به نمایندگی کولر گازی asr ما مراجعه کنید؟

تنوع محصولات:نمایندگی ما مجموعه ای گسترده از محصولات کولرگازی asr را در اختیار شما قرار می دهد. از مدل های متنوع و انرژی های موثر وطراحی های زیبا می توانید بر اساس نیاز ها وسلیقه خود انتخاب کنید.

صرفه جویی در مصرف انرژی:کولرگازی asr با بهره وری بالا در مصرف انرژی به شما امکان صرفه جویی در هزینه های برق را می دهد.بااستفاده از محصولات ما می توانید بخ طور قابل توجهی هزینه های خودرا کاهش دهید.

خدمات پس از فروش نمایندگی کولر گازی asr در شهرری:نمایندگی ما تعهد دارد تا پس از خرید بهشما خدمات پس از فروش ارائه دهد تیم فنی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما رفع اشکالات فنی وتعمیرات لازم است.

قیمت مناسب: درنمایندگی ما سعی بر آن است تا با ارائه قیمت های منصفانه به شما امکان دسترسی به کولر گازی asrرا بدهیم.

کیفیت بالا وعملکرد برتر این محصولات به شما راحتی ورضایت کامل را در تمام فصول سال ارائه می دهد.

با انتخاب نمایندگی کولرگازی asr در شهرری شما از بهترین محصولات وخدمات بهره مند خواهید شد.

هدف ما رضایت واطمینان شماست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با ما تماس بگیرید منتظرحضورشما در نمایندگی کولرگازی asr در شهرری هستیم.

 

نمایندگی کولر گازی asr در شهرری
نمایندگی کولر گازی asr در شهرری

سرویس کولر گازی asr در شهرری

نمایندگی کولر گازی asr در شهرری معمولا سرویس کولر گازی asr در ابتدای فصل بهار وقبل از راه اندازی سرمایش کولر گازی asr و با دستگاه کارواش انجام می شود.

شارژ کولر گازی asr

یکی از دلایل باد گرم کولر گازی asr معمولا کمبود گاز است و بهترین کاری که شما می توانید انجام بدهید خاموش کردن کولر گازی و تماس با تعمیر کار کولر گازی asr است کمبود گاز کولر گازی معمولا باعث صدمه دیدن کمپرسور کولر گازی می شود.

قبل از شارژ گاز کامل کولر گازی asr باید دستگاه وکیوم شود والبته قبل از این کار حتما دستگاه رفع نشتی شود.

قطعات وخدمات پس از فروش نمایندگی کولر گازی asr در شهرری

در برخی مناطق ممکن است قطعات لازم را نداشته باشند این مسئله برای برخی از مشتریان نیاز به دقت و بررسی بیشتری در انتخاب کولر گازی asr به همراه دارد.نمایندگی کولر گازی asr در شهرری

تابستان همیشه فصلی پر از افتاب و گرمای خاص خود است در این فصل داشتن یک کولر گازی کار امد و کاربردی می تواند تجربه ای راحت و خنک را برای شما به ارمغان بیاورد نمایندگی کولر گازی asr در شهرری این امکان را به راحتی در اختیار شما قرار داده تا با خیال راحت خرید کنید.

باتوجه به روند روز افزون مصرف انرژی در جوامع کولر گازی asr  توانسته مصرف انرژی را به حداقل برساند.

طراحی زیبا و کیفیت ساخت برتر asr با توجه به دائقه های زراحی مدرن کولر هایی را با طرح ها ورنگ های متنوع به بازار عرضه می کند.همچنین با استفاده از مواد با کیفیت بالا وفناوری تولید پیشرفته کولر گازی asr دارای مقاومت و دوام بالایی است.

باتوجه به اینکه سکوت وارامش در محیط زندگی اهمیت دارند asr توانسته کولر گازی ای با عملکرد بی صدا تولید کند.

اگر به دنبال کولر گازی با کارایی بالا صدا کم طراحی زیبا وکاهش مصرف انرژی هستید کولر گازی گزینه ای مناسب برای شما است.

کولر گازی asrساخت کجاست؟ کولر گازی asr ساخت کشور چین است در واقع به دلیل توجه بسیار بالای مشتریان بخ این برند نوع دیگری از کولر گازی ساخت این کمپانی در کشور چین رونمایی شده است که بسیار با کیفیت بوده وسیستم توربو بسیار عالی و قدرتمندی را داراست.

این کولر گازی به دلیل کیفیت بسیار بالا و مطابق با مدرترین مدل ها در انواع مختلفی توسط کمپانی asr تولید می شود .

شرکتasr با نام تجاری ای اس آر از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات سیستم تهویه مطبوع خانگی صنعتی و تخصصی اغاز کرد.

این شرکت با به کار گیری از دانش روز دنیا و استفاده از قطعات با کیفیت کولر گازی asr را تولید و روانه بازار می نماید. از این رو کولر گازی برای کسانی که حامیان کالای با کیفیت هستند می تواند گزینه مناسبی باشد

از مهم ترین ویژگی کولر گازی asr می توان به عیب یابی خودکار ان اشاره کرد.درصورتی که قطعات کولر گاز به خوبی کار نکند دستگاه عیب یاب اتوماتیک به بررسی قطعات می پردازد بعد از ان ایراد دستگاه را به صورت کد روی صفحه ی نمایش گر نشان می دهد.

از دیگر خصوصیات این دستتگاه تمیز شده دستگاه به صورت خودکار استکولر گازی asr در زمان خاموش شدن ان هم در حالت سرمایش کولر گازی به مدت 3 دقیقه به کار خود ادامه می دهد تا قطرات اب روی کویل دستگاه کامل خشک شود که این حالت از رسوب اب روی کویل جلوگیری میکند.

کولر گازی asr در بحث رطوبت زدایی بسیار قوی عمل می کند این مزیت این امکان را فراهم می کند تا در کسری از زمان رطوبت اضافی از محیط خارج شود

از دیگر خصوصیات کولر گازی asrاستفاده از فناوری توربو در این کولر گازی است به واسطه عملکرد وسرمایش و گرمایش کولر گازی در حالت بیشترین توان خود قرار می گیرد که باعث کاهش یا افزایش دما در سریع ترین زمان ممکن می گردد.

 

نمایندگی کولر گازی asr در شهرری
نمایندگی کولر گازی asr در شهرری
نمایندگی کولر گازی asr در شهرری
نمایندگی کولر گازی asr در شهرری