کولر گازی داکت اسپلیت 09120250276

راهنمای کامل کولر گازی داکت اسپلیت

ما به شما اطلاعات مفیدی درباره داکت اسپلیت ازجمله مزایا ومعایب ونحوه استفاده از آن را خواهیم داد.

چه صاحب خانه باشید چه صاحب کسب وکار،یاصرفا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این داکت اسپلیت هستید ما اطلاعات مورد نیاز شمارا در اختیارداریم.

کولرگازی داکت اسپلیت چیست و چگونه کار می کند؟

درجواب باید گفت کولرگازی داکت اسپلیت سرمایشی،گرمایشی پیشرفته است که در فصل سرما محیط راگرم ودر فصل گرما محیط را خنک می کند.برخلاف سیستم های سنتی HVACمرکزی ،اسپلیت های بدون کانال برای توزیع هوای خنک به کانال های هوا متکی نیستند.در عو انها از یک واحدبیرونی ویک یا چندواحد داخلی تشکیل شده اند که توسط خطوط مبرد به هم وصل متصل شده اند.این راه اندازی امکان خنک سازی هدفمند در مناطق یا مناطق خاص را فراهم می کند.

داکت اسپلیت ها شامل دوواحد اصلی هستند:کندانسور و هواساز

کندانسور:شامل چندقطعه پروانه،کمپرسور،دینام،فین و… می باشد و هواساز نیز شامل فیلتر،سینی،کویل،دینام،اپراتور،پروانه و…می باشد

هواسازداکت اسپلیت به صورت توکاردرون سقف وصل می شود.

کولر گازی داکت اسپلیت
کولر گازی داکت اسپلیت

انواع داکت اسپلیت

کولرگازی داکت اسپلیت دونوع دارد:اینورتر ومعمولی می باشد.

درنوع اینورترموتور الکتریکی به صورت متغیر کار می کند وسرعت بالاتری دارد وهمین باعث می شود سریع تر کار کندودر مصرف انرژی هم صرفه جویی کند.

درنوع معمولی که دور موتور ثابت است موتور به صورت ثابت کار میکندوتا زمانی که شما نخواهید کم یا زیاد نمی شود وحتما باید خاموش یا روشن شود که همین امر باعث پر مصرف شدن اسپلیت معمولی خواهد شد.

کولر گازی داکت اسپلیت
کولر گازی داکت اسپلیت

مزایای کولرگازی داکت اسپلیت

سیستم متعادل:کولر گازی داکت اسپلیت قادر به توزیع همگن هوای خنک در فضا است باقراردادن واحدهای داخلی درمکان های مناسب وایجاد تعداد مناسبی از واحد های به راحتی می توان هوای خنک را در کل فضا توزیع کرد.

نصب آسان:نصب کولر گازی داکت اسپلیت نسبت به سیستم های مرکزی پیچیده تر نیست.باداشتن واحدهای داخلی وخارجی نیاز به ساختار کانال کشی بزرگی که در کولر های مرکزی مورد نیاز است ندارید.یونیت های داخلی را می توان برروی دیوارها،سقف ها یا حتی داخل سقف نصب کرد که انعطاف پذیری ویکپارچگی با دکوراسیون شمارا فراهم می کند.

بهبود کیفیت هوای داخلی:کانال کشی می تواند گرد و غبار آلرژن ها وسایر الاینده هارا در طول زمان جمع کند.اما با داکت اسپلیت ازهوای تمیز داخل خانه لذت خواهید برد زیرا دارای سیستم های فیلتراسیون چندمرحله ای داخلی هستند که ذرات معلق در هوا را جذب می کنند وکیفیت کلی هوا را بهبود می بخشند

صرفه جویی در انرژی:کولر گازی داکت اسپلیت در مقایسه با کولرهای پنجره ای وسیستم های مرکزی به طور کلی بسیار صرفه جویی در مصرف انرژی دارد.همچنین باتوانایی خاموش کردن واحدهای داخلی درفضاهای خالی می توانید به صرفه جویی بیشتری دست پیدا کنید.هرواحد داخلی به طور مستقل عمل میکند وامکان کنترل دقیق دما وجلوگیری از خنک شدن غیرضروری ومناطق خالی رافراهم می کند.

عملکرد بی صدا:بسیاری از کولرهای گازی داکت اسپلیت با استفاده از فن های بی صدا عمل می کنند.قطعات پر سر وصدا مانند کمپریور،در یونیت خارجی قرار دارند وسطح سروصدای داخلی را به حداقل می رسانند.

راحتی در تمام طول سال:بسیاری از مدل های اسپلیت بدون کانال هم قابلیت سرمایش وهم گرمایش را ارائه می دهند وبرای استفاده در تمام طول سال مناسب هستند.باقابلیت تامین گرمایش کارآمد در ماه های سردتر میتوانید ازراحتی ثابت در طول سال لذت ببرید.

کولر گازی داکت اسپلیت
کولر گازی داکت اسپلیت

معایب کولرگازی داکت اسپلیت

یکی از معایب این است که ترموستاتی که روی آن تعبیه شده است فقط دمای بزرگترین محیط را اندازه گیری می کند وبا توجه به آن محیط میزان دمای اتاق ها وسایر مکان ها تعیین می شود همین امر یکی از بزرگ ترین معایب داکت اسپلیت می باشد.

کولر گازی داکت اسپلیت سیستم گرمایشی ضعیفی دارد وباید از یک سیستم گرمایشی دیگر مانند پکیج یا موتورخانه برای مکمل آن استفاده کرد.

کولر گازی داکت اسپلیت
کولر گازی داکت اسپلیت

گرمایش داکت اسپلیت

داکت اسپلیت تنها در سیکل سرمایش مشابه کولرگازی عمل می کندودر سیکل گرمایش کاملا با ان متفاوت است.به طوری که در یونیت داخلی ان کویل آب گرم وجود دارد که در فصل زمستان آب گرمی که توسط پکیج یا موتورخانه ایجاد می شود درون کویل ها جریان می یابد وکویل را گرم می کند وچرخش فن یونیت داخلی ودر نتیجه برخورد هوا با سطح گرم کویل هوا گرم می شود ودیگر مانند کولرگازی از سیکل تبرید تراکمی در گرمایش استفاده نمی شودوعملا یونیت خارجی دستگاه داکت اسپلیت در زمستان خاموش می شود.

خدمات ما

نصب:ارائه خدمات نصب داکت اسپلیت با توجه به نیاز های شما وشرایط فضایی.

تعمیر ونگهداری:تیم ما آماده ارائه خدمات تعمیر ونگهداری کولر گازی داکت اسپلیت شماست تا عملکرد بهینه وطول عمر بالای سیستم را تضمین کند.ما خدمات تعمیر به موقع ومطمئن را برای راه اندازی واحد شما در کوتاه ترین زمان ارائه می دهیم.

مشاوره وراهنمایی:ارائه مشاوره حرفه ای در خصوص انتخاب وخرید کولرگازی داکت اسپلیت مناسب برای نیازهای شما.

ارتقاوتعویض:اگر به ارتقای سیستم قدیمی خود نیاز دارید یا قصد دارید یک واحد جدید داکت اسپلیت خریداری کنید ما میتوانیم شمارا در این خصوص راهنمایی کنیم.

برای تعیین وقت مشاوره یا پرس وجو در مورد خدمات ما همین امروز باماتماس بگیریدتیم ما اینجاست تا به سوالات شماپاسخ دهد.