فروش قسطی کولر گازی در قرچک
خریدکولرگازی ورامین 09120250276

خریدکولرگازی ورامین

خریدکولرگازی ورامین می‌توانید از شرکت حامی تهویه به شماره تماس 09120250276 استفاده کنید. این شرکت قیمت‌های مناسبی برای خرید کولر گازی ارائه می‌دهد و می‌توانید به راحتی با آنها تماس بگیرید.

قیمت کولر گازی در ورامین
قیمت کولر گازی در ورامین

خریدکولرگازی ورامین ، بهتر است ابتدا سایز مناسب برای فضایی که قصد دارید کولر گازی در آن نصب شود را تعیین کنید.

خریدکولرگازی ورامین
خریدکولرگازی ورامین

برندهای مختلف کولر گازی ورامین

سایز مناسب کولرگازی برای این کار می توانید با توجه به مساحت فضایی که قصد دارید کولر گازی در آن نصب شود و عواملی مانند جهت باد و تعداد افراد حاضر در فضا، انتخاب کنید.

همچنین، برندهای مختلف کولر گازی با کیفیت های متفاوتی در بازار وجود دارند. برای خرید کولر گازی مناسب، بهتر است تحقیقات لازم را درباره برندها و ویژگی های آنها انجام دهید و نظرات کاربران را مطالعه کنید.

در نهایت، می توانید برای خریدکولرگازی ورامین با مشاوران فنی شرکت حامی تهویه  مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید.

قیمت کولر گازی در ورامین

خریدکولرگازی ورامین به شدت متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند برند، کیفیت، توان، ابعاد، قابلیت‌ها و سایر فاکتورهای مرتبط با دستگاه بستگی دارد. همچنین، بازار و نوع فروشگاهی که از آن خریداری می‌کنید نیز می‌تواند تأثیر بسزایی بر روی قیمت داشته باشد.

برای مثال، کولر گازی‌هایی با ظرفیت 9000 BTU در بازار موجود هستند که می‌توانند با قیمت حدود … تا … میلیون تومان خریداری شوند. البته برای کولر گازی‌هایی با ظرفیت ویژه و برندهای مطرح، قیمت‌ها ممکن است تا … میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد.

در هر صورت، برای خریدکولرگازی ورامین بهتر است با مقایسه قیمت و ویژگی‌های مختلف دستگاه‌ها، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

ابعاد کولر گازی‌

ابعاد کولر گازی‌ها به بسته به نوع دستگاه و ظرفیت آن متفاوت است. در حالت کلی، ابعاد کولر گازی‌های بین 60 تا 90 سانتیمتر طول و 20 تا 50 سانتیمتر عرض دارند.

همچنین، ارتفاع دستگاه هم در پایین‌ترین بخش آن (که روی زمین قرار می‌گیرد) و هم در قسمت بالایی آن (که برای خروج هوا به بیرون استفاده می‌شود) متفاوت است. معمولاً، ارتفاع کولرهای گازی بین 70 تا 120 سانتیمتر متغیر است.

در نهایت، وزن کولر گازی نیز به بسته به نوع و ظرفیت آن متفاوت است. برای مثال، وزن کولر گازی معمول با ظرفیت 9000 BTU حدود 25 تا 30 کیلوگرم است، درحالی که کولر گازی با ظرفیت 24000 BTU می‌تواند حدود 70 تا 80 کیلوگرم وزن داشته باشد. در هر صورت، ابعاد و وزن دستگاه را باید با محل نصب و نیز قابلیت جابجایی آن در فضای داخلی در فرآیند خرید مدنظر داشته باشید.

توان مصرفی کولر گازی

توان کولر گازی به واحد بریتیش ترمال یا BTU اندازه گیری می شود. BTU ها نشان دهنده حجم گرمایی است که توسط کولر گازی به فضای خارجی منتقل می شود. برای محاسبه توان کولر گازی، باید به مساحت فضایی که قصد دارید آن را سرمایش دهید، توجه کنید.

به طور کلی، برای هر متر مربع از فضا که قصد دارید کولر گازی در آن نصب شود، به مقدار 10,000 BTU/h توان کولر گازی نیاز است. برای مثال، اگر مساحت فضایی که قصد دارید کولر گازی در آن نصب کنید 30 متر مربع باشد، باید کولر گازی با توان حداقل 30000 BTU/h را انتخاب کنید.

به علاوه، عواملی نظیر ارتفاع سقف، جهت باد و تعداد افراد حاضر در فضا می توانند نیز بر روی توان کولر گازی تأثیر بگذارند. در نتیجه، بهتر است با مشاوران فنی شرکت های تولید کننده کولر گازی مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای نیاز خود پیدا کنید.

محاسبه ظرفیت کولر گازی

برای محاسبه ظرفیت کولر گازی برای فضایی که قصد دارید خنک شود، می توانید از فرمول زیر استفاده کنید:

ظرفیت کل (BTU/h) = مساحت فضایی قابل خنک شدن (ft²) × ۳۰

اگر بخواهید ظرفیت کولر گازی را به واحد کیلووات تبدیل کنید، می توانید از فرمول زیر استفاده کنید:

ظرفیت کل (کیلووات) = ظرفیت کل (BTU/h) ÷ ۹۲۴۰

در هر صورت، برای محاسبه صحیح ظرفیت کولر گازی برای فضایی خاص، نیاز به در نظر گرفتن عواملی مانند جهت باد، تعداد افراد حاضر در فضا، موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی محل وجود دارد. بهتر است برای محاسبه دقیق تر ظرفیت کولر گازی، با فروشنده های متخصص یا مشاوران فنی شرکت حامی تهویه مشورت کنید.

خریدکولرگازی ورامین

حامی تهویه دارای مجموعه‌ای کامل از کولرگازی،پاسخگوی تمامی درخواست ها و خریدهای شما همشهریان گرامی است.خریدکولرگازی ورامین و ارسال و نصب در محل شما انجام میشود برای مشاوره خرید با ما تماس بگیرید.

 

آیا خریدکولرگازی ورامین از شرکت حامی تهویه ارائه دهنده خدمات پس از فروش برای کولر گازی است؟

خریدکولرگازی ورامین از شرکت حامی تهویه می‌تواند یک گزینه عالی برای خریداران باشد، زیرا این شرکت خدمات پس از فروش عالی ارائه می‌دهد. از طریق این شرکت می‌توانید از مشاوره‌های فنی و نصب تخصصی برای کولر گازی خود بهره‌مند شوید. همچنین این شرکت ارائه کننده خدمات پس از فروشی همچون تعمیر و نگهداری کولر گازی است. اطمینان از اینکه کولر گازی شما به درستی عمل می‌کند و در صورت نیاز به تعمیرات، تعمیرات صحیح و به موقع انجام شود، امری بسیار مهم است. بنابراین، خریدکولرگازی ورامین از شرکت حامی تهویه می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد، زیرا این شرکت خدمات پس از فروش قابل اعتماد و کارآمدی را ارائه می‌دهد.

 

آیا حامی تهویه ورامین ارائه دهنده خدمات نصب و راه اندازی کولر گازی است؟

حامی تهویه ورامین یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تهویه مطبوع و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در ایران است. این شرکت به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات نصب و راه اندازی کولر گازی نیز شناخته می‌شود. تیم متخصص و حرفه‌ای این شرکت با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های بروز، خدمات نصب و راه‌اندازی کولر گازی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این خدمات شامل نصب و اتصال دستگاه، راه‌اندازی و تنظیمات اولیه، و همچنین ارائه آموزش‌های لازم به مشتریان می‌شود. حامی تهویه ورامین با توجه به تجربه و تخصص خود، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای نصب و راه‌اندازی کولر گازی در منطقه شناخته می‌شود.

آیا قیمت کولر گازی شرکت حامی تهویه ورامین واقعا مناسب است؟

قیمت کولر گازی یکی از موارد مهمی است که مصرف کننده ها در هنگام خرید این دستگاه ها به آن توجه می کنند. شرکت حامی تهویه ورامین یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه تهویه و تهویه مطبوع است که انواع مختلفی از کولر گازی های با کیفیت و مطمئن را عرضه می کند. قیمت کولر گازی های این شرکت نیز به نظر می رسد مناسب و قابل قبول باشد. اما بیشتر به این موضوع بستگی دارد که کولر گازی مورد نظر چه امکانات و ویژگی هایی دارد و چه کارایی ای دارد. برخی از مصرف کنندگان ممکن است قیمت کولر گازی های این شرکت را نسبتا بالا بدانند اما اگر با کیفیت و عملکرد بالا همراه باشد، می تواند ارزش خرید مناسبی داشته باشد. در نهایت، قیمت کولر گازی های شرکت حامی تهویه ورامین ممکن است مناسب باشد اما ارزش و کیفیت آنها نیز باید مد نظر قرار گیرد.